Wednesday 1 February 2012

Ek prys my God elke dag!

2 Samuel 22 : 47  Die Here leef!  Ek loof Hom wat my rots is.  Ek prys my God wat my verlos het.

As jy God was, sou jy so genadig teenoor die mens gewees het?  Sou jy vir almal ewe lief kon wees en almal dieselfde behandel het?  Sou jy kon vergewe en vergeet?  Ons is immers nie almal Moeder Theresa’s nie. 

Hoekom is ons dan so onverdraagsaam teenoor ons medemens?  In 'n ou Peanuts strokiesprent sê Charlie Brown: "Ek is lief vir die mensdom, ek hou net nie baie van mense nie."   Seker omdat daar ongelukkig ook Idi Amin’s, Osama Bin Laden’s en Johan Kotze's onder ons is.

God is die ‘ultimate’ voorbeeld.  God luister na almal van ons.  Hy glo in elkeen van ons.  Hy neem ons keer op keer weer terug as ons afgedwaal het.  Hy reken die kwaad nie toe nie.  Hy is lankmoedig.  Hy is verdraagsaam.  Hy vergeef ons.  Hy Leef!  Prys Hom elke dag!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...