Wednesday 22 August 2012

Vergewe

Hoeveel keer het jy al belowe dat jy nooit weer sal toegee aan jou swakheid nie?  God moet jou nog net hierdie een keer vergewe.  Getrou aan Sy woord, vergeef Hy jou keer op keer.  Hoe ver kan jy God egter beproef, hoeveel keer gaan Hy jou nog laat toelaat om na jou ou weë terug te keer? 

Sê nou maar môre is jou laaste dag?  Elke keer raak jy weer die pad byster.  Elke keer as jy jouself aan drank of dwelms oorgee, gil en skree jy. 

Dalk het dit tyd geword vir jou om te fluister, te prewel... “Here vergewe my, neem hierdie sonde van my weg. Gee my die krag om die versoeking te weerstaan.  Here, ek kan nie op my eie nie, maar ek weet dat ek deur U tot alles in staat is.” 

Genadiglik haal God nie elke keer die ou koeie uit die sloot nie, hy gooi dit nie weer elke keer teen jou kop nie.  Laat dit dus agter.  Hy vergewe jou 70 x 7 keer en Hy verwag dieselfde van jou.  Matteus 18 : 22  Jesus antwoord hom: "Ek sê vir jou, nie sewe keer nie maar selfs sewentig maal sewe keer

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...