Tuesday 12 June 2018

Gee jou tiende


Maleagi 3 : 10  Bring die volle tiende na die voorraadkamer toe sodat daar iets te ete in my huis kan wees, en toets My hierin, sê die Here die Almagtige. Toets My of Ek nie die vensters van die hemel vir julle sal oopmaak en vir julle reën sal uitgiet, meer as wat julle kan gebruik nie.

God weet waartoe Hy in staat is en daarom rig Hy ‘n uitdaging tot jou en my.  Toets my!  Bring jou tiende en ek maak die sluise van die hemel oop.  Wanneer jy jou tiende getrou gee, sal jy meer terug ontvang as wat jy kan opgebruik.

Ek wonder hoeveel mense gee regtig hul tiendes.  Dalk probeer jy dit regverdig deur te sê, die kerk het genoeg… of hulle kan gaan werk… of hulle koop net drank en dwelms… 

En tog is jy nie skaam om vir jouself te gee nie.  Sodra ons begin geld verdien, begin ons behoeftes ontwikkel.  Kort voor lank is die maandelikse inkomste nie meer genoeg nie en word dit bloot ‘n stryd op oorlewing.  Waar moet die tiende vandaan kom as daar nie eens geld is om alles te betaal nie?

Jy sien, dit is waar ons die bus mis.  Ons tiende behoort heel eerste betaal te word.  Die inkomste wat ons verdien is nie ons s’n nie.  Ons is slegs rentmeesters van dit waarmee God ons vertrou.  Wanneer God sien dat Hy jou met min kan vertrou, sal Hy jou meer en meer gee.  Elke keer dat jy meer ontvang, moet jy meer vir Hom teruggee.

Kan jy jou indink hoe dit moet wees om soveel te hê dat jy dit nie kan opgebruik nie?  En dit is moontlik.  Jy moet net gehoorsaam wees en jou tiende vir God begin gee. Besluit vandag om ‘n gewer te wees.  Gee soos die Gees jou lei. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...