Wednesday 13 June 2018

Jy sal nie verleë staan nie


Psalm 37 : 19  In tyd van nood sal hulle nie verleë staan nie, in tyd van gebrek sal hulle genoeg hê.

Verwag jy om God bonatuurlik in jou lewe te sien deurkom?  Verwag jy oorvloedige seëninge?

Die teks is jou versekering wanneer dinge skeefloop.  Kind van God, jy sal nie verleë staan nie.  Al is omstandighede hoe haglik, hoef jy nie bang te wees nie.  Al styg die petrolprys en verswak die rand, al styg die werkloosheidsyfer, al dreig onrus… vir jou sal daar altyd genoeg wees.

God openbaar Sy krag aan diegene wat Hom allereers soek, veral gedurende tye van beproewing.  Maak nie saak hoe groot die reus wat voor jou staan, God is groter.  Hy sal ‘n weg baan waar uitkoms onmoontlik lyk.

Te midde van omstandighede, verklaar jou geloof in God.  Die Here is my Herder, NIKS sal my ontbreek nie.  Moenie twyfel nie.  Ja, omstandighede is donker, maar God is steeds daar. 

Here, ek vertrou u blindelings.  Al bewe my lippies, verklaar ek onomwonde dat U my enigste hoop is en ek weet dat U vir my gaan deurkom.  Ek glo dat U my nie beskaamd sal laat staan nie.  U Here is my rots en my sterkte.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...