Thursday 14 June 2018

Vergroot jou kapasiteit


Efesiërs 1 :  18 – 19  Ek bid dat Hy julle geestesoë so verhelder dat julle kan weet watter hoop sy roeping inhou, en watter rykdom daar is in die heerlike erfenis wat Hy vir die gelowiges bestem het, en hoe geweldig groot sy krag is wat Hy uitoefen in ons wat glo.

Ons het nie ‘n watertenk nie, maar ons bad is al amper ‘n jaar lank ons “Jojo-tenk” en dan het ons ook emmers en plastiekhouers.  Omdat water tydens die droogte so ‘n kosbare kleinood geword het, het ek al menigmaal met leepogies na die reën staan en kyk, hulpeloos terwyl dit wegvloei omdat al my houers propvol is. 

Die probleem lê nie by God se voorsiening nie, maar by my kapasiteit om te ontvang.  As ek meer of  groter houers gehad het, kon ek meer ontvang. 

Dieselfde beginsel geld in ons lewens.  Ons dink ons het ons limiet bereik.  Ek sal nooit 'n bestuurder word nie... ek sal nooit ryk wees nie... ek sal nooit oorsee reis nie... ek sal vir die res van my lewe sukkel...  Nee, jy moet ontslae raak van jou klein houertjies.  Die God wat jy dien, is nie suinig nie. Hy beskik oor onbeperkte voorsiening.

Die probleem lê nie by God nie, maar by ons onvermoë om Sy vermoë te verstaan.  Vergroot jou kapasiteit om te ontvang deur jou denke te verander.  Dink en droom in “God-sizes”.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...