Thursday 1 December 2011

Maak jy 'n verskil?

Maleagi 3 : 18  Dan sal julle weer die verskil sien tussen wie goed doen en wie goddeloos is, tussen wie My dien en wie My nie dien nie.

Daar was een maal ‘n man wat langs die strand gestap het en toe hy sien dat daar honderde see stêrretjies op die sand lê, begin hy hulle een vir een terug gooi in die see.  ‘n Ander man kom toe na hom en vra:  “Hoekom doen jy dit?  Hoekom mors jy jou tyd om die see stêrretjies terug te gooi?  Dit is ‘n onbegonne taak en jy kan hulle nooit almal red nie.”  Die eerste man het voortgegaan om die see stêrretjies terug te gooi en toe hy een weer in die branders sien verdwyn, sê hy:  “nee, ek kan nie, maar dit maak ‘n verskil in daardie een se lewe.” 

Jy kan nie almal se lewens aanraak of verander nie, maar jy kan ten minste jou bes probeer met diegene wat jou pad kruis.  Partykeeer moet ons God se hande wees.   Mag ek jou vra om vandag 'n verskil in net een persoon se lewe te maak?  Dit hoef nie iets groot te wees nie... dit hoef nie geld te kos nie... wees net 'sag' in 'n harde wêreld... wys vir een persoon die ware persoon wat God bedoel het jy moet wees...

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...