Sunday 30 June 2019

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waar ons almal ons batterye moet herlaai.  Vir tyd en wyl gaan ek nie gereeld dagstukkies publiseer nie.

Hoop jy gun my die blaaskansie.  God is besig met groot dinge in my lewe en Hy gaan my op 'n splinternuwe manier gebruik.  Ek wil dit 100% van my tyd bied, veral aan die begin.

Dit is dus nie vaarwel nie, maar net tot siens. 

Moet nooit ophou om op God te vertrou nie.  Hy is groot, Almagtig en regtig in staat om ons te gee die begeertes van ons hart.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...