Wednesday 7 December 2011

Om te hoop

Romeine 15 : 13 Mag God, die bron van hoop, julle deur julle geloof met alle vreugde en vrede vervul, sodat julle hoop al hoe sterker kan word deur die krag van die Heilige Gees!

As jy met mense gesels dan hoor jy hoe baie van hulle hul hoop op aardse dinge plaas.  Wanneer ek die Lotto wen..., sodra my man aftree... as ons huis net klaar betaal is... wanneer die kinders groot is... as ek klaar is met my kanker behandeling...

Almal van ons hoop; hoop dat dinge beter sal wees sodra die een of ander fase aanbreek.  Ek sê nie ons moet ophou hoop nie, maar ek dink ons moet die fokus van ons hoop verskuif na die bron van hoop, God, sodat Hy ons op enige gegewe oomblik met ware hoop kan vul.  Hy is immers die bron van hoop en Sy hoop vul jou met vreugde en vrede.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...