Wednesday 4 January 2012

Ek en my huis

Joshua 24 : 15 Kies dan vandag wie julle wil dien: die gode wat julle voorvaders gedien het anderkant die Eufraat, of die gode van die Amoriete in wie se land julle woon. Wat my en my familie betref, ons sal die Here dien."

Ek het al besluit dat ek en my huis die Here sal dien, en dan het een van my kinders ander planne.  Dit is dan dat ek besef dat ek dit nie uit eie krag kan doen nie.  Geen mens kan 'n ander dwing om 'n verhouding met God te hê nie.  Ons het Sy genade in ons lewe, ons huis, ons werk nodig. 

Slegs God kan deur die Heilige Gees in ons kinders se hart werk, of in ons man of vrou se hart.  Ons kan egter bid en 'n voorbeeld stel.  'n Mens wil dikwels die hele wêreld se siele vir God verwerf, maar jy vergeet om diegene naaste aan jou eerste te red. 

Tog sal dit nooit kan gebeur as dit nie ons hartewens is nie.  God is gereed en Hy ken ons hartsbegeerte nog voor ons dit eens verwoord het.  Beroep jou op die Waarheid van Sy Woord en die vaste vertroue dat God alleen in jou huis heers.




No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...