Sunday 29 January 2012

God ken jou op jou naam

Eksodus 33 : 17  Die Here het vir Moses geantwoord: "Ook wat jy nou gevra het, sal Ek doen. Ek is jou goedgesind en Ek ken jou op jou naam."

God ken jou by jou naam.  'n Mens noem net iemand op hul voornaam wat jy baie goed ken.  Hy het jou geken toe jy nog in die moederskoot was.  Jy is syne. 

Voel jy Sy liefdevolle arms om jou?  Voel jy sy vertroosting wat jou omvou?    Soveel name, soveel mense en tog is jy absoluut uniek en ken God elke gedagte van jou, weet Hy presies wat jy dink en wat jy begeer.

Hy doen moeite met jou en Hy is daar vir jou.  God draai nooit van jou af weg nie, dit is ek en jy wat soms die pad byster raak.  En ook dan is Hy bereid om te vergewe omdat Hy ‘n verdraagsame God is en jou so goed ken.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...