Monday 2 January 2012

Here my God, dink tog aan my!

Rigters 16 : 28  Toe roep Simson tot die Here: "Here my God, dink tog aan my! Maak my tog net hierdie een keer sterk, o God, dat ek my met een daad op die Filistyne kan wreek oor my twee oë

Simson was, in die tyd van die Filistyne, 20 jaar lank leier van Israel.  Die Filistyne het dit nie vir hom maklik gemaak nie.  Aan die ander kant, Simson was ook nie juis onskuldig nie.  Hy het jakkalse twee-twee aan mekaar vasgemaak en dit deur hul landerye met ‘n brandende fakkel gejaag, sodat hul miedens, landerye en boorde afgebrand het.  Hy het by ‘n prostituut se huis ingegaan. 

Om alles te kroon, raak hy verlief op Delila.  Simson is van sy geboorte aan God gewei en daarom is sy hare nooit gesny nie.  Die Filistyne het Delila gebruik om die kennis te bekom.  Sy oë is uitgesteek, hy’s gemartel en in die tronk gegooi.   Ek kan my goed voorstel hoe Simson daar in die tronk moedeloos tot God uitroep.  Sy hare het weer gegroei en God het sy gebed uiteindelik verhoor. 

Ons het ook Filistyne en Delilas in ons lewens.  Bid dat God jou die vermoë sal gee om te onderskei tussen opregtheid en valsheid, tussen eerlike en minder eerlike motiewe, tussen reg en verkeerd, tussen vir God en teen God..  Erken jou afhanklikheid van Hom.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...