Tuesday 10 January 2012

Sout van die Aarde

Matt 5 : 13  Julle is die sout vir die aarde. Maar as sout verslaan het, hoe kry 'n mens dit weer sout? Dit is niks meer werd nie. Dit word buitekant weggegooi, en die mense vertrap dit.
Sout kan laf word en dan is dit niks werd nie;  kan dit geen dis opkikker nie..  Lig, daarenteen, bring hoop. 
Ons weet ook hoe verwelkomend 'n liggie in die donker kan wees.  As ek my oog op die Lig hou en ek laat toe dat Hy die smaak aan my lewe gee, dan is ek op koers. 

Onthou vandag dat jy smaak aan ander mense se lewens kan gee as hul God in jou lewe aanskou, veel meer as wat jy dit sou verkondig.  Mense leer makliker uit voorbeelde as uit ‘n preek. Laat jou lig skyn sodat ander Jesus in jou sien.  Laat dit hul na jou en Hom aantrek soos wat ‘n mot na die lig aangetrek word. 

Waak veral te midde van die alledaagse rep en roer daarteen dat jou sout nie laf word nie en dat jou lig nie onder ‘n emmer verberg word nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...