Thursday 23 February 2012

Laat God se lig vandag deur jou skyn


Ps 18 : 29 U, Here, laat my lamp helder skyn; my God gee lig as dit donker is om my.

Laat toe dat God deur jou skyn, dat Hy sigbaar is in jou optrede teenoor ander. 

Partykeer dink ek mense is so gewoond aan preke en geestelike boodskappe dat hul dit nie meer hoor nie.  Dit is nou maar eenmaal so dat 'n kind veel meer leer deur 'n ouer se gedrag dop te hou as deur wat die ouer mondelings oordra.

Die motorwag wat daar op die warm teer ure deurbring om motoriste parkeerplek aan te wys en hul motors op te pas, het ook ‘n vriendelike woord nodig.  Die dame wat jou inkopies in ‘n sak pak, sal ‘n dankie waardeer.  As die supermark se tou lank is en daar is iemand met net ‘n paar items agter jou, nooi hul om voor jou te betaal.  Die persoon wat ‘n verkeerde nommer geskakel het, sal baie verbaas wees oor seënwense in plaas van ‘n afjak.  Die taxi wat voor jou indruk sal baie verbaas wees as jy vriendelik waai eerder as om obsene tekens terug te maak.  Jou kollega met wie jy nie oor die weg kom nie, het ook 'n vriendelike woord nodig.

Laat God se lig vandag deur jou skyn in hierdie donker wêreld. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...