Thursday 22 March 2012

Hoor jy die klop?

Kyk, ek staan by die deur en Ek klop.  As iemand my stem hoor... (Openb 3:20)

Hoe lank gaan jy jou nog doof hou vir die klop aan jou hart se deur?  Weet jy wanneer jy gaan sterf?

Moenie die geleentheid laat verbygaan nie.  Jesus roep na jou.  Hy wil ‘n verhouding met jou hê. 

Partykeer wens jy dat God jou net so ‘n bietjie met rus wil laat.  Ek wil nog net ‘n jaar lank partytjie hou saam met my vriende, dan sal ek tot bekering kom.  Ek wil nog net 3 maande lank dobbel voor ek op Sy roepstem sal antwoord.  Ek wil nog net hierdie maand daardie geld uit die maatskappy ‘leen’ dan sal ek ophou. 

My liewe medemens.  God klop nou.  Hy wil nou inkom.  Hy wil hê dat jy Hom nou innooi in jou lewe en onmiddellik breek met die sonde.  Moenie dat dit vir jou te laat word en dat Hy onverrigtersake moet wegdraai van jou nie.  Daar is trane wat oor Sy wange loop... vir jou. Hy is so lief vir jou.  Hy wil jou red... vandag... nou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...