Sunday 18 March 2012

Strek jou uit

Filippense 3 : 13  Broers, ek verbeel my nie dat ek dit alles al het nie. Maar een ding doen ek: ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.

Dink net daaraan... as gereddene, is die Hemel jou beloning.  Dat ons eendag in die hemel sal wees saam met God, is die bestemming waarna elke Christen streef. 

Dit beteken dat jy alles wat jou terughou, moet losmaak en afskud.  Geen atleet kan ‘n wedren wen terwyl hy met ‘n tou aan die wenstreep vasgemaak is nie.  Die atleet se klere en houding is sodanig dat daar so min as moontlik wind weerstand is.  Wanneer hy naby die eindpunt is, strek hy homself uit om die wenstreep te bereik. 

God beloof self dat daar geen trane of hartseer meer in die hemel sal wees nie.  Tog bly klou jy aan die wêreld vas.  Jy bly vasgemaak aan die wenstreep en kom sodoende nooit uit die blokke om die wedren te wen nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...