Sunday 29 April 2012

In die palm van Sy hand

Psalm 13 : 6 Ek hou vas aan u troue liefde, oor die uitkoms wat U gee, juig my hart

Lank gelede was daar ‘n wyse man in die Himalayas. Soms het hy afgestap na die dorpie aan die voet van die berg.  Daar was seuns wat hom bespotlik wou maak.  Een van hulle vra toe vir hom:  “In my hande hou ek ‘n voëltjie, is hy lewend of dood?”  Die seuntjie het geweet dat hy die voëltjie kon dooddruk as die man sê hy is lewend of hom kon laat vlieg as die man sê dat hy dood is.  Wat die wyse grysaard ook al sou antwoord, die seuntjie sou hom een voor wees.  Toe die ou man die vraag hoor, antwoord hy:  “die antwoord lê in jou hande”. 

Deur die Genade is ek en jy nie soos hierdie voëltjie, aan mense uitgelewer nie, maar is dit God wat ons toekoms in die palm van Sy Hand hou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...