Thursday 31 May 2012

Neem U asseblief beheer oor die stuurwiel

Filippense 4 : 13  Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee.

Sodra jy in die motor klim, nog voordat jy die sleutel draai, behoort jy ‘n gebed te doen.  “Here, neem U asseblief beheer van hierdie motor.  Neem U die stuurwiel in U hande, want ek kan dit nie op my eie doen nie.” 

Op jou eie kan jy nie jou familie veilig by jul bestemming uitbring nie.  Vertrou God met alles, die groot en klein aspekte van jou lewe.  Wees uitdagend en laat God ook die stuur van jou lewe neem, want as Hy aan die stuur is, sal jy vind dat jy ooglopende ongelukke vryspring, dat jy wonderbaarlik aan die dood ontkom. 

Jy sal wonderwerke aanskou en Sy alomteenwoordigheid ervaar.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...