Tuesday 5 June 2012

As ander Jesus in jou kan sien

Psalm 86 : 17  Maak my 'n voorbeeld van u goedheid, sodat dié wat my haat, verleë sal moet toesien dat U, Here, my help en vir my uitkoms gee.

Volgens die sensus opnames, is die grootste deel van Suid-Afrika se bevolking Christene.  Deesdae loop almal en preek.  Geykte frases word aangehaal sonder dat dit opreg bedoel word. 

Sommige sakemanne adverteer dat hulle sake doen volgens goeie Christelike beginsels.  Realiteit is dat jy kan kerk toe gaan, Bybel lees, in ‘n Christelike huis kan grootword - sonder dat jy ‘n Christen is. 

As jy tot bekering gekom het, is jy ‘n Christen, maar dit is slegs die begin.  Jy moet ‘n verhouding met die Lewende God hê, een waarin jy groei. ‘n Verhouding beteken dat daar daagliks gesprekke tussen jou en God sal plaasvind, dat jy Sy Woord sal lees om Hom beter te leer ken.   Dit is ook nodig om volgens Sy woord en Sy opdragte te lewe.  Alleenlik dan sal ander Jesus in jou sien.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...