Sunday 10 June 2012

Op elke moontlike en onmoontlike plek

Habakuk 3 : 19  Die Here my God gee vir my krag. Hy maak my voete soos dié van 'n ribbok, op hoë plekke laat Hy my veilig loop.

‘n Ribbok het die vermoë om op die hoogste klipkoppies en randjies te loop en selfs te spring, sonder dat hy enigiets oorkom.  God het hom gemaak, uniek, soos elke ander dier op die aarde.  Net soos wat Hy die ribbok veilig hou op die hoogste plekke, so hou hy jou ook veilig, elke dag. 

Daarom behoort jy nie die vergadering te vrees wat jy vandag moet bywoon nie, ook nie die tiran van ‘n kantoorhoof nie.  Jy hoef nie bang te wees vir die toets of eksamen wat jy vandag moet skryf nie en ook nie dat jy nie jou bestuurderslisensie sal kry nie. 

Hy stap saam met jou op elke moontlike en onmoontlik plek en Hy hou jou veilig.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...