Sunday 15 July 2012

Adonai

Hebreers 13:5-6  "wees tevrede met wat jy het...  God self het gesê:  “Ek sal jou nooit verlaat nie, jou nooit in die steek laat nie...” Daarom kan ons met vertroue sê, die Here is my helper, ek ken geen vrees nie...  Wat kan 'n mens aan my doen? "
God se beskerming omvou jou van die oomblik dat jy jou oë oopmaak tot jy hul weer toemaak aan die 
einde van die dag.  Jy kan nooit buite Sy beskerming beweeg nie, al probeer jy ook.  Daarom kan jy die groot Adonai prys, ‘n lofsang vir Hom sing.  Adonai is Hebreeus vir Vader.  God is jou Vader. 

Daar is soveel rede om God te prys.  Selfs al het jy ‘n moeilike dag, kan jy Hom steeds prys omdat Hy jou deurgedra het.  Hy gaan voor jou uit en maak jou paaie gelyk.  Wat kan ‘n mens jou aandoen?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...