Sunday 1 July 2012

Ek roep elke dag om hulp

Psalm 88 :2  Here my God wat my altyd help, ek roep elke dag om hulp, elke nag bid ek tot U.
Die telefoonlyn na God is nooit beset nie, dit is altyd beskikbaar.  Dit gebeur nooit dat jy “voicemail” kry nie, 
jy hoef nooit ‘n boodskap te laat en te wag tot Hy terugskakel nie.  Dag of nag, Hy is gereed om na jou te luister. 

Selfs as jy knaend op dieselfde aambeeld hamer, luister Hy.  Hy haal nooit die telefoon van die mikkie af nie.  Hy verander nooit Sy nommer nie.  Hy maak jou nooit stil omdat Hy na iemand anders luister nie.   Soms gaan jy op jou knieë, soms is dit sommer ‘n skietgebedjie in ‘n krisis.  Hoe dit ook al sy, bly op jou knieë, dis waar jy die naaste aan Hom is. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...