Thursday 26 July 2012

Wat as daar nie 'n hemel is nie?

Jakobus 1 : 7-8  So ‘n mens wat altyd aan die twyfel is en onbestendig is in al sy doen en late, moet nie dink dat hy iets van die Here sal ontvang nie.

Daar is mense wat sinies is en vra:  “Wat as daar nie ‘n hemel of ‘n ewige lewe is nie?”  Die vraag moet eerder wees:  “Wat as daar wel ‘n hemel en ‘n ewige lewe is en jy het dit nie gemaak nie?” 

Dit gaan nie oor wie reg of verkeerd is nie, maar eerder of jy daar gaan uitkom al dan nie.  Ek sal eerder eendag teleurgestel wees dat daar nie ‘n ewige lewe is nie as om te moet hoor dat ek die ewige verdoemenis moet tegemoet gaan omdat ek nie in God geglo het nie.  Daarom gaan ek so leef dat ek 100% seker is dat ek die Ewige Lewe sal beërwe.  Jesus Christus is reeds daar om vir my plek voor te berei en ek kan nie wag nie!   

Glo onwrikbaar in Sy beloftes.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...