Tuesday 17 July 2012

Wat 'n vriend het ek in Jesus

Job 7 : 3  So bring ek my maande deur met swaarkry, my nagte is net smart.
Joseph M Scriven het in1855 die lirieke van die lied,"Wat 'n vriend het ek in 
Jesus"geskryf om sy ma te bemoedig wat in Dublin, Ierland, agtergebly het nadat hy na Kanada emmigreer het. 

Die besluit om te emmigreer is geneem na twee tragedies.  Sy verloofde het verdrink die nag voor hulle in die huwelik sou tree.  Hy het ‘n tweede keer liefde gevind, maar ook sy het gesterf aan tuberkulose net voor hul sou trou.

Dit was nooit sy idée om dit te publiseer nie.  ‘n Vriend het hom besoek toe hy siek was en die woorde op ‘n stukkie verfrommelde papier gesien.  Hy was uiters nederig en op ‘n vraag of hy dit geskryf het, het hy geantwoord:  “God en ek het dit gedoen.  Dis net tussen ons.”

Dit het een van die gewildste liedere geword en is deur verskeie kunstenaars opgeneem.  Die boodskap is eenvoudig, dog treffend en universeel.  Hoe onnodig ly ons nie, net omdat ons nie ons node uitstort in Gods Vaderhart. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...