Sunday 19 August 2012

Bid en vra na My wil

2 Kronieke 7 : 14 En my volk oor wie my Naam uitgeroep is, toon berou en bid en vra na my wil en draai terug van hul bose wee af, sal Ek luister uit die hemel en hulle sonde vergewe en hulle land laat herstel.

Dit is inderdaad nuus vir sommige, want hulle het gedink dat hul regeer, dat hulle in beheer is.  Daar is diegene wat leef asof hulle God is. 

Daagliks aanskou ons onreg sowel as minagting van God se reëls volgens die tien gebooie.  Om die waarheid te sê kom meeste van ons nie eens verby die eerste gebod nie, naamlik julle moet mekaar liefhê...  Daar is soveel haat, en jy krimp ineen as jy sien hoe mense op mekaar trap agter mammon en selfverheerliking aan. 

In baie gevalle, blyk die mens se vooruitgang ook sy eie ondergang te wees.   Ons kan leef asof Hy nie bestaan nie, maar dit gaan Hom nie laat verdwyn nie.  Kom ons bid dat diegene wat Hom nog nie ken nie, ook die Lig sal sien, dat 2 Kronieke 7 : 14 ‘n werklikheid word. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...