Monday 13 August 2012

JOU PLANNE OF GOD S’N?


Spreuke 16:1&3 gekry – “Mens kan planne maak, maar die finale besluit kom van die Here af…  Alles wat jy doen, moet jy opdra aan die Here, dan sal jou planne slaag…”

Luister ‘n bietjie wanneer mense praat oor hul toekomsplanne of selfs net oor planne vir die naweek of vakansie wat voorlê.  “Ons gaan die naweek...”  “Die plek is bespreek...”  “Met my volgende vakansie...”  “Ek wil nog...”  “Ons soek ‘n huis...”  “Ons het besluit om vir Kosie by skool A in te skryf...”

Ek staan net so skuldig hier en betrap myself kort-kort dat ek impulsief voortbeur sonder dat ek God in die saak geken het. 

Maar O weë, laat ons planne nou net skeef loop, dan weet ons darem baie goed waarheen om te hardloop.  Ek weet dis moeilik, maar dis ‘n gewoonte wat sukses waarborg, wat ons maar gerus kan aanleer.  God sê uitdruklik dat ons planne sal slaag as ons Hom ken in die saak.

God is ons vennoot, nie ons opponent nie. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...