Monday 24 September 2012

Die merke aan Sy hande


Van die kruis het hulle Jesus na die graf geneem, van die graf het Hy ontwaak, aan verskeie mense verskyn en uiteindelik opgevaar na die Hemel.  Hy het spesiaal na die aarde gekom om ons te leer en vir ons die korrekte weg aan te dui. 

As Christen kan jy nooit moeg raak vir hierdie wonderbaarlike boodskap nie.  Dit is die rede hoekom jy Sy naam verhef en die genadige verlossing aanvaar wat Hy daarmee aan jou nagelaat het.  Jesus het verskeie wonderwerke gedoen tydens sy leeftyd, maar die grootste wonderwerk van alle wonderwerke was nie ‘n wonderwerk nie, dit was die naakte waarheid waarmee mense gesukkel het om vrede te maak. 

Dis tog ongehoord dat iemand uit die dood opstaan.  Jesus moes hulle selfs toelaat om die gate in Sy hande en voete te voel.  Johannes 20 : 25  Die ander dissipels sê toe vir hom: "Ons het die Here gesien!" Maar hy sê vir hulle: "As ek nie die merke van die spykers in sy hande sien en my vinger in die merke van die spykers steek en my hand in sy sy steek nie, sal ek nooit glo nie. Glo jy dit... soos 'n kind glo, sonder voorbehoud of bewys?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...