Tuesday 18 September 2012

Lof & Dank

1 Kronieke 23 : 30  Hulle moes ook elke môre hulle plek inneem vir die dank en lof aan die Here, en so ook saans.

Jou hele lewe behoort een van danksegging te wees. 

  • Dankie vir my ouers, gesin, familie, vriend(in). 
  • Dankie vir my huis, werk, kos en klere. 
  • Dankie vir my oë, ore, verstand, dat ek kan loop. 
  • Dankie dat ek aan ‘n kerk kan behoort;  sonder die vrees van vervolging kan bid. 
  • Dankie dat ek na ‘n Christelike Radiostasie kan luister. 
  • Dankie dat U aan die kruis vir my sondes gesterf het. 
  • Dankie dat ons in ‘n land leef waar ons nie mortiere en koeëls om ons sien vlieg wat alles rondom ons platvee nie. 
  • Dankie dat Suid-Afrika ‘n vrye oorgang tot demokrasie gehad het. 
  • Dankie dat ek skool of universiteit kan bywoon, dat ek kan lees. 
  • Dankie vir die natuurskoon, die sproei van ‘n brander, die reuk van ‘n roos, die sonsondergang, die môrestond.  
  • Dankie vir tegnologie...

En selfs al het jy ‘n gebrek, selfs al het jy nie ‘n werk nie, selfs al woon jy in ‘n plakkerskamp, selfs al besit jy niks, is daar altyd rede om dankbaar te wees. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...