Monday 29 October 2012

Nog 'n drankie?

2 Kor 10 : 13  Ons bly binne die perke van die werkkring wat God aan ons toegemeet het. Julle val ook binne daardie perke.

Party mense sal enige verskoning vind om hulself aan drank oor te gee.  "Ek het net iets nodig om my te laat vergeet"...  "Jy het nie ‘n idee hoeveel stress ek op kantoor het nie"...  "‘n Drankie laat my onmiddellik ontspan"... "Ek kan my drank vat"...  "Ek benadeel niemand deur in my huis te sit en ‘n drankie te geniet nie"...  "Ek is nie bakleierig as ek drink nie, eerder net in ‘n vrolike bui"... 

Wie probeer jy flous?  Jy het ‘n probleem.  Kyk jou probleme in die oë en los jou fopspeen.  Drank het ‘n kruk vir jou geword. 

Jesus het nie ‘n probleem met drank gehad nie.  Toe die wyn by die bruilof opgeraak het, het Hy water in wyn verander.  Het Jesus elke dag gedrink?  Het Hy drank misbruik?   Alles binne perke.  Vir elke ding is daar ‘n tyd.  As daardie tye egter ‘n gewoonte word moet jy rooi ligte sien flikker.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...