Thursday 27 December 2012

Ek sal geen onheil vrees nie

Dawid skryf in die bekende Psalm 23:  “Al gaan ek deur ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie.”  Dit demonstreer geloof op sy beste. 

Dit laat my onvillekeurig ook aan Daniël dink.  Hy is in die leeukuil sonder enige vrees, want hy het geweet dat God nie net groot en magtig is nie, maar boonop getrou as jy Hom onvoorwaardelik vertrou.  Daarom het Daniël nie een oomblik gewyfel nie. 

Ons lees koerante of kyk TV nuus en ons raak paniekbevange.  Die Bybel is vol van God se beloftes van beskerming en voorsiening.  Deur die eeue heen het Hy nog nooit Sy Woord verbreek nie.  God se Woord is die Waarheid.  "Wees oor niks bevrees nie, want Ek sorg vir julle," verseker Hy ons keer op keer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...