Sunday 9 December 2012

Lang gesig of nie

Romeine 7 : 22  Diep in my wese vind ek vreugde in die wet van God,

Stem jy saam?  Wat sien ander as hulle na jou kyk?  Sien hulle ‘n Christen wat vreugde uitstraal?   Iemand het eendag gesê: “as jy gelukkig is, vertel jou gesig sodat dit kan weet om ook gelukkig te lyk.”  As ek rondom my kyk, sien ek nie baie vreugde nie.  Ek sien kommer, stroefheid, hartseer.  Instede van blydskap, lofprysing en getuienis van God se goedheid en genade, hoor ek klagtes en vrese wat geopper word. 

Onsekerheid het ‘n leefwyse geword en kla ons nuwe nasionale sport.  God wil hê dat jy gelukkig moet wees, gesus in die wete dat Hy in beheer is.  As jy elke dag opstaan en ‘n daadwerklike besluit neem dat jy vandag vrolik gaan wees, ten spyte van onweerswolke wat om jou saamtrek, sal jy probleme soveel beter kan hanteer. 

Meer nog, jou vreugde kan so aansteeklik wees dat ander jou kom vra hoe jy dit regkry om voortdurend opgeruimd en vrolik te wees, want hulle begeer om ook so te wees.  Dit is hoe jy siele vir Jesus kan wen, nie met ‘n lang gesig nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...