Monday 28 January 2013

Glimlag

Rut 2 : 13 Sy het geantwoord: “Meneer, u bewys my 'n guns, u laat my goed voel, u is vriendelik met my, al is ek nie eers een van u slavinne nie.”
Volgens Dr Rod Martin lag kinders ongeveer 300 tot 400 keer per dag terwyl volwassenes slegs 15 – 100 keer per dag lag.

Nou wat het verander?  Kyk ‘n bietjie om jou wanneer jy by ‘n robot sit en wag en jy sal verbaas wees oor die strak gesigte rondom jou.  Selde indien ooit, sien jy iemand glimlag, wat nog te sê lag.  Sonder uitsondering is hul ernstig, hartseer, onvergenoeg, kwaad, geirriteerd of net plein ongelukkig.

Wie het ons geleer om so ernstig te wees?  Ons gaan nie lewend uit hierdie lewe kom nie, so ons kan dit net sowel geniet.  Ja, ons kry swaar en ons is gespanne, en daar is verseker moeilike dae, maar lag versinnebeeld vreugde en volgens die aanhaling is dit ‘n verdowingsmiddel sonder enige newe-effekte.  Vrolik vandag jou medemens se dag op deur stralend te glimlag en selfs uit jou maag uit te lag. 

Laughter is a tranquillizer with no side effects – Arnold Glasow

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...