Monday 7 January 2013

Moederskap

Josua 24 : 15 Wat my en my familie betref, ons sal die Here dien
Jare gelede het ‘n dominee tydens huisbesoek vir elke gesinslid gevra wat hul gunsteling teksvers is.  Ek kon nie vir hom sê waar in Die Bybel dit staan nie, maar ek kon die woorde hierbo vir hom herhaal.  Vandag is dit steeds my mantra.

‘n Ma se verhouding met God, het ‘n direkte invloed op die res van die gesin se verhouding met God.  Ma’s skep atmosfeer; as hul ongelukkig is, is almal ongelukkig.  Dus het ‘n ma se optrede en houding ‘n groot invloed op die res van die gesin.  2 Tim 1: 5 Ek dink ook aan jou opregte geloof, dieselfde geloof wat al in jou ouma Loïs en in jou ma Eunice was, en wat, daarvan is ek oortuig, ook in jou is. ‘n Ma is die stille krag en fondasie van die gesin.  Sy maak van ‘n struktuur meer as ‘n woning; ‘n tuiste.  Saam met moedersmelk kan ‘n ma haar kind aan God voorstel deur vir hom/haar uit Die Bybel voor te lees, te leer bid…  Geloof word nie geëerf of ingebore nie, maar dit kan deur goddelike wysheid en invloed oorgedra word.

Soms kan moeders magteloos voel, maar hul kan steeds bid.  Susannah Wesley het 19 kinders gehad.  Sy’t nooit universiteit toe gegaan, gepreek of ‘n boek geskryf, maar sy’t elke dag een uur opsygesit om vir al haar kinders te bid en elke week 1 uur met elke kind individueel gespandeer, spesifiek t.o.v. hul geestelike welstand.  Twee van haar seuns John en Charles Wesley sou diep spore in die geloofswêreld trap as gevolg van hul merkwaardige moeder.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...