Monday 21 January 2013

Onsekerheid

Job 30 : 28 Dit kook in my, ek kom nie tot rus nie, dae vol swaarkry bly my inwag.
Hoe dit presies gebeur kan ons nie altyd verklaar nie, maar op ‘n dag besef ons net ewe skielik:  “Ek sien nie meer hiervoor kans nie.  Die eentonigheid van my bestaan, kan nie my toekoms wees nie.   Daar moet meer aan die lewe wees as my sieldodende roetine van opstaan op dieselfde tyd, dieselfde roete werk toe, dieselfde lessenaar, dieselfde vervelige en irriterende mense in wie se geselskap ek ‘n hele dag moet deurbring, dieselfde dagtake, dieselfde winkel na werk, dieselfde voorspelbare TV programme, bad/stort, slaap… en môre weer dieselfde… Aikona.”

Dis 'n openbaring wat jou tot stilstand ruk.  Asof ontwaak uit 'n diep slaap kom die besef dat niks meer jou bloed deur jou are laat druis nie, dat niks meer jou asem wegslaan nie, dat jy moeg is van die persoon in die spieël met die dowwe oë.  Sodra jy dit erken, kan jy tot aksie oorgaan en heel waarskynlik 'n paar moeilike besluite moet neem.  Realiteit is dat jy dieselfde resultate gaan kry solank as wat jy dieselfde aksies uitvoer.  Dit gaan veroorsaak dat jy tot in jou siel verveeld is.  Gesels met God oor dit wat jy wil verander en hoe jy dit kan doen.  Waarmee kan jy saamleef en waarmee nie? 

Die wêreld sal nie tot stilstand ruk as jy jou roetine verander nie.  Onthou verandering verg moed en ongemak, maar uiteindelik sal jy weer leef.

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away… ~ George Carlin

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...