Sunday 3 February 2013

Lag en trane

Psalm 30 : 6 Gisteraand was daar nog trane en vanmôre lag ek al weer.
‘n Kollega van my is tans in ‘n kankerstryd gewikkel.  “Een oorloggie wat ek nie van voorneme is om te verloor nie,” was haar woorde na die operasie en onseker oor wat vir haar voorlê.  Chemoterapie en bestraling is nou nie juis iets wat deel van ons algemene kennis vorm nie.    Ek kontak haar vanoggend om te hoor hoe dit gaan, wetend sy’t gister weer ‘n chemo sessie gehad.

Aan die kant van die telefoon, sit ek met trane van bewondering vir haar moedigheid, en lag.  “Ek dink ek gaan vir 'n oudisie vir die volgende Star wars rolprent, want ek het nou geen ooghare meer nie," sê sy en skaterlag.  Sy vertel ook hoe die hospitaal personeel haar gekomplimenteer het omdat sy altyd so goed lyk.  “Gelukkig sien hulle my nie sonder my pruik, lipstiffie en hoë hakke terwyl ek verbete aan die lewe probeer vasklou na so ‘n sessie nie… en jy weet wat… ook dit sal verbygaan.”  Wat ‘n inspirasie.

Hoe dikwels kla ons nie en dink ons dit waardeur ons gaan is die einde van die wêreld nie.  Genadiglik is daar ‘n einde aan alles, ook aan pyn en lyding. 

Die lewe is dalk nie maklik op die oomblik nie, maar glo vas dat jy weer uitbundige geluk sal ervaar en genoeg rede sal hê om heerlik te lag.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...