Tuesday 5 February 2013

Of ek reis en of ek oorbly

Psalm 139 : 3  Of ek reis en of ek oorbly, U bepaal dit, U is met al my paaie goed bekend.
Enige iemand kan ‘n punt bereik waar jy voel dat jy in ‘n doodloopstraat beland het sover dit jou loopbaan aangaan.  Soms bereik jy hierdie punt ten spyte daarvan dat jou vorige skuif ‘n weldeurdagte een was.  Ander kere het jy hierdie punt bereik as gevolg van ‘n verkeerde besluit.  En dan is daar die kere dat jy voel jy kom net mooi nêrens, maak nie saak hoeveel jy insit nie. 

Daar is min dinge wat jou so mismoedig maak as wanneeer jy voel jou lojaliteit en toewyding gaan ongesiens verby.  Ongelukkig begin mense jou as vanselfsprekend aanvaar wanneer jy te lank in een posisie bly.  Daar kan goeie redes wees hoekom jy niks aan die situasie doen nie.  Jou huidige pos laat jou toe om etenstye huis toe te gaan, die kinders by die skool op te laai, jy hou van jou kollegas, jou baas is gaaf, jou salaris is nie te sleg nie, jy voel jy het nie die nodige kwalifikasies vir ander poste nie… 

Maar dan breek daardie dag aan dat jy besef dis tyd vir ‘n verandering.  Sit skouer aan die wiel en begin daadwerklik na iets anders soek.  En as jy nie iets beter kry nie, sal die wêreld nou regtig tot ‘n einde kom as jy ‘n stappie terug of sywaarts neem op die suksesleer?  Sometimes you have to step back in order to jump over – Gerhard Burger  Dis nogal 'n paradigma skuif in vandag se lewe waar mense boontoe mik ten alle koste.

Groot besluite is nooit maklik nie, want jy weet nooit of dit die regte een is nie, maar as jy dit in gebed doen en God vertrou om jou te lei, kan jy nie verkeerd gaan nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...