Wednesday 27 February 2013

Om jou oog op God gerig te hou

Jesaja 40 : 31 maar dié wat op die Here vertrou, kry nuwe krag. Hulle vlieg met arendsvlerke, hulle hardloop en word nie moeg nie, hulle loop en raak nie afgemat nie.

Jare gelede, toe ek my eerste wedloop as Sub A’tjie (dit was toe nog nie Graad 1 nie) afgelê het, het my pa vir my agterna gesê dat ek sou gewen het as ek nie soveel omgekyk het nie.  As atleet moet jy gefokus wees, jou oog op die wenstreep. 

So moet ons as Christene ook ons oog op Jesus hou.  Daar sal tye kom dat jou aandag afgelei gaan word.  Jy gaan versoekings teëkom, maar wanneer jy jou oog op Jesus hou, sal jy net so ‘n tersluikse blik op die versoeking gooi en dan weer fokus op Jesus en wat Hy van jou verlang.   

Terwyl Isak met sy enigste seun, waarvoor hy soveel jare gewag het, teen daardie berg uitgestap het om hom te gaan offer, het hy deurlopend sy oog op God gehou en vertrou dat God sal voorsien.  Hou jou oog op God.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...