Sunday 17 February 2013

Ver bo menslike begrip

Johannes 18 : 9  So sou vervul word wat Hy voorheen gesê het: "Van dié wat U My gegee het, het Ek niemand verlore laat gaan nie."

Dit is iets wat ek jou toebid met my hele hart.  Die seker wete dat jy weet dat God jou oneindig liefhet.  Kyk na ‘n kind wie se ouers hom of haar oorlaai met liefde.  So ‘n kind is vol selfvertroue.  Die blote wete dat hy/sy die ouer se onvoorwaardelike liefde besit, maak van daardie kind ‘n wenner.  Niks sal hom/haar onderkry nie, want die liefde van die ouer is soos ‘n veiligheidsnet.  Dit is die veilige hawe wat so ‘n kind binnevaar wanneer die storms buite die hawemure woed. 

God het elkeen van ons onvoorwaardelik lief.  Toe Hy Sy Seun gestuur het om vir ons sondes te sterf, was daar geen voorwaardes nie.  Sy Seun sou nie net vir ‘n sekere groep sterf nie.  Sy Seun het gesterf sodat NIEMAND verlore mag gaan nie.  Dit is ‘n liefde wat ver bo menslike begrip strek, maar dit is ‘n liefde wat jy elke dag joune kan maak. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...