Monday 11 February 2013

Vreugde in God

Jeremia 21 : 8  Daarna het die Here vir Jeremia gesê: Jy moet vir hierdie volk sê: So sê die Here: Ek gee julle die keuse: wil julle lewe of wil julle sterwe?

Om die Here te loof, is ‘n keuse.  Dit is nie verpligtend nie.  Jy kan loop en brom en met alles en almal rondom jou foutvind of jy kan vreugde vind in die klein dingetjies.  Weereens ‘n keuse.  Dit is juis die dinge wat ons as vanselfsprekend aanvaar, wat die grootste vreugde verskaf. 

Die lewe is nie 'n komedie nie en baie van ons het min om oor te lag, maar om 'n lang gesig te hê is weereens 'n keuse.  Kyk na koerantverkopertjies soggens.  Hulle verdien bittermin, werk in wind en weer, en tog maak hulle menige motoris se dag met hul kwinkslae en breë, soms tandlose, glimlagte. 

Al opgelet dat jou hond elke dag ewe bly is om jou te sien?  Hy bly nie party dae lê as hy jou sien omdat hy te depressief is om op te staan nie.  Luister na die voëls se gekwetter soggens, hulle raak nooit moeg vir mekaar se geselskap nie. 

So moet ons elkeen 'n rede vind om te lag, of dan ten minste te glimlag.  Sommer vir ekstra pret, het ek vir my ‘n pop gekoop wat lag.  As ek druk op haar magie en sy so 'n kinderlike borrel-laggie uiter, lag ek lekker saam. 

Almal hoef darem nou nie so ver te gaan nie.   Vind jou vreugde in die Here en al die ander dinge sal vir jou gegee word.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...