Monday 11 March 2013

Splinternuwe Jy

Johannes 15 : 9 “Soos die Vader My liefhet, het Ek julle ook lief. Julle moet in my liefde bly.

Wanneer die onsigbare meule van die lewe
Jou fyn gemaal het, neem jou Skepper
Daardie einste stukkies in Sy onsigbare hand op
En raai wat is die resultaat?
'n SPLINTER NUWE JY
Wat die lewe vol moed kan aanpak!
So my vriendin/vriend,
Leun vanoggend 'n rukkie met jou arms
Op die hemel se vensterbank
En aanskou ons Hemelse Vader se LIEFDE.

Draai dan versterk om.
Gaan die dag met Sy genade in!

Mooi dag vir jou!
Mag ons Vader jou lei en bewaar, vandag en altyd.

Weet dit . . .
Jesus is LIEF vir jou
***

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...