Monday 29 April 2013

As swaarkry te veel word

Psalm 88 : 4  Die swaarkry het vir my te veel geword…

“Here, vandag kan ek so goed met die psalmdigter vereenselwig: ek wil ook aan U kom sê dat die swaarkry vir my te veel geword het…
Dat my krag heeltemal gedaan is… 
dat dit vir my voel asof U nie meer na my gebede luister nie, of U my verstoot en U van my af terugtrek…
En tog, Here, weet ek verseker dat dit nie so is nie…
Ek ken U beloftes in U woord… 
dat swaarkry ‘n teken van U trou is… 
dat U my hierdeur kosbare lewenslesse wil leer…
Dat lyding my elke dag nader aan U laat kom… 
dat U self vir my nuwe krag sal gee sodat ek weer op arendsvlerke kan vlieg…
Here, help my om te midde van swaarkry na U op te kyk en dit reg te kry om van blydskap te straal ten spyte van my omstandighede…
Omdat ek seker is dat U by my is, ook wanneer my swaarkry op sy hewigste is…

Ek WEET dat ek ‘n God aanbid wat my op die regte tyd weer uitkoms sal gee…
Help my om aan U vas te hou, om aan te hou en uit te hou, om te volhard omdat ek weet dat hierdie swaarkry net tydelik is…
En vir my sal uitloop op ‘n heerlikheid wat vir ewig sal duur…”

(oorsprong onbekend)

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...