Monday 6 May 2013

Is jy 'n hamster?

Wie op die Here vertrou, omvou Hy met liefde Ps 32:10

Het jy al ooit na ‘n hamster gekyk wanneer hy op sy wieletjie hardloop?  Alhoewel hy alles insit, kom hy nêrens. 
 
Ons doen presies dieselfde.  Ons hardloop soos ‘n hamster op ‘n wieletjie met ons probleme, val doodmoeg van die wieletjie af in die bed, staan met loodvoete op, strompel werk toe, klim op die wieletjie, hardloop voluit, klim doodmoeg af...  Dis genoeg om jou moeg te maak;  kragteloos.  Geen wonder ons voel verlore en asof ons alleen die stryd stry nie? 
 
Die oplossing is so voor die hand liggend dat ons dit totaal miskyk.  Vra vir Jesus.  Here, U ken my nood.  Voor ek U nog vra, weet U alreeds wat ek nodig het.  Here, neem asb beheer van my lewe, maak my rustig...  Ek vertrou volkome op U.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...