Thursday 2 May 2013

Vergifnis

Kolossense 3 : 13 Wees geduldig met mekaar en vergewe mekaar as die een iets teen die ander het. Soos die Here julle vergewe het, moet julle mekaar ook vergewe.

Jimmy het te veel gedrink en by 'n partytjie sy vrou, Lisa, in die verleentheid gebring.  Die volgende oggend was hy spyt daaroor en het om vergifnis gevra.  Sy het gesê sy sal hom vergewe, maar tog aangehou om op elke moontlike en onmoontlike tyd daarna te verwys.  

Op 'n dag het hy moedeloos vir haar gevra: "Ek het gedink jy gaan vergewe en vergeet." Sy het hom geantwoord: "Ek het, ek wil net nie hê dat jy moet vergeet dat ek vergewe en vergeet het nie."

Herken jy dalk jouself in hierdie staaltjie?  Wat beteken vergifnis vir jou?  Het jy vergewe maar nog nie vergewe nie?  Sê jy jy’t vergewe, maar jy haal die ou koeie nog steeds uit die sloot uit?  Dalk gebruik jy dit selfs as 'n wapen wat jy elke nou en dan uithaal om jou mag te vertoon. 

Vergifnis beteken om dit wat gebeur het te ignoreer asof dit nooit gebeur het nie en so op te tree teenoor die ander person soos voor die gebeurtenis.  As ons Here dit kon doen, kan ons dit ook doen omdat Hy ons die krag daarvoor sal gee.  Hy sal dit uit jou geheue verban en ‘n nuwe liefde binne jou kweek.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...