Thursday 4 July 2013

Alles wat jy aanpak


Deuteronomium 28 : 8 “Die Here sal die seën beveel om oor jou te kom, oor jou graanskure en oor alles wat jy aanpak. Die Here jou God sal jou seën in die land wat Hy aan jou gee.

Kan jy jouself voorstel om enigiets aan te pak en vooraf te weet dat dit suksesvol gaan wees!  Dis wat God beloof.  Hy gaan jou so seën dat alles wat jy aanpak geseënd sal wees.  Nie net party goed nie, maar alles. 

As jy in ‘n put van wanhoop sit, wil ek jou vandag bemoedig.  Die Here sal die seen bevel om oor jou te kom.  Dis nie outomaties nie, maar ‘n belofte.  Laat God eerste plek in jou lewe beklee, en jy sal geseënd wees.  Begin vandag om Hom alreeds te bedank vir elke enkele deur wat Hy van hierdie oomblik af vir jou gaan oopmaak.  Jy gaan nie glo wat jou oë aanskou nie.  Wanneer jou graanskure vol is, sal jy niks kortkom nie. 

Ek het dit vandag in my eie lewe ervaar.  Vir hoe lank nou al, bid ek vir iets spesifiek, maar ek wil dit nie gaan haal nie.  Ek wou seker wees dit is binne God se wil, so ek het gevra dat Hy dit na my toe laat kom.  En daar gebeur dit vandag – uit die bloute daag die epos op met die aanbod – dit wat totaal en al onmoontlik voorgekom het, het uit die lug in my skoot geval. 

Dis hoe God ons verras.  Ek staan nou nog oopmond van verbasing.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...