Wednesday 31 July 2013

Ek weet nie, maar God weet

2 Korintiers 12 : 9  Sy antwoord was: “My genade is vir jou genoeg. My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is.”
Partykeer kan ons grootste swakheid ons grootste krag word.  Daar was ‘n 10-jarige seun wat ten spyte daarvan dat hy sy linkerarm in ‘n motorongeluk verloor het, Judo geneem het.
Die seun het gevoel dat hy goed vorder, maar die Japanese Judo meester het hom net een beweging geleer en na drie maande was die seun ‘n bietjie mismoedig. 
“Sensei, hoekom leer u nie vir my ‘n slag ander bewegings ook nie?”
“Dit, seun, is al beweging wat jy nodig het,” het die Sensei geantwoord.
Alhoewel die seun nie verstaan het nie, het hy sy leermeester vertrou en aangehou oefen.  Maande later was daar ‘n toernooi waarvoor die seun ingeskryf is.  Hy’t elke geveg gewen, ten spyte van die feit dat sy opponente groter, sterker en meer ervare was.  Op pad huis toe het hy en die sensei die gevegte bespreek en die seun wou weet:  “Sensei, hoe is dit dat ek elke geveg gewen het?”
Jy het om twee redes gewen:  “Eerstens omdat jy daardie een beweging byna vervolmaak het en tweedens omdat hul beste teen-beweging vir jou wen-beweging sou wees om die linkerarm te gryp.”
Die seun se swakheid was in hierdie geval sy krag.  Ons weet nie altyd hoekom dinge met ons gebeur of hoekom ons in sekere situasies beland nie, maar God het ‘n groter plan met ons lewens.  Ons swakhede is die groenlig vir Hom om in te gryp.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...