Tuesday 16 July 2013

My liewe kind


Uittreksel uit Voetspore in die Sand: 
 
Die Here het geantwoord:  “My liewe kind!  Ek het jou lief en sal jou nooitverlaat nie.  Die tye wat jy net een ry spore gesien het, was die tye toe Ek jou gedra het.”

 So kan ek en jy ook op ons lewenspad terugkyk en as ons eerlik is, sal ons erken waar ons Sy krag en mag ervaar het. 
 
Sommige gebeurtenisse in jou lewe is so stormagtig dat net die krag van God jou daardeur kan kry.  ‘n Egskeiding, die dood van jou eggenoot, ‘n kind se dood, personeelvermindering is dinge wat ons dink net met ander mense gebeur totdat dit jou onverwags tref. 
 
God wil jou ook deur jou huidige storm dra, vertrou op Hom.  Ek wonder soms hoe ongelowiges ‘n krisis oorleef, want ek kan my nie ‘n lewe sonder Hom aan my Sy voorstel nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...