Thursday 15 August 2013

Oud & in die pad

Psalm 71 :9 Moet my tog nie verwerp nou dat ek oud  geword het nie, moet my tog nie alleen laat nou dat my kragte ingegee het nie.
Onthou jy nog jou kinderdae?  Jou ouers wat daar was vir jou toe jy die eerste dag skool toe is… nagte by jou omgesit het terwyl jy masels of waterpokkies gehad het… vir skoolklere gesorg het… kos op die tafel… jou einas beter gesoen het… jou getroos het soos net ‘n ouer kan… langs die sportveld was… wat hulself tekort sou doen sodat jy kon kry wat jy nodig gehad het… wat jou gehelp het om op jou voete te kom… en gesien het hoe jy sukses bereik… wat so trots is op jou en alles wat jy bereik het dat dit al is waaroor hulle kan praat…

Wanneer laas het jy hulle besoek?  Wanneer laas het jy tyd met hul spandeer?  Dalk is jy te besig – jy het eenvoudig nie tyd nie.  Net jy sal weet.  Dalk was jou ouers nie juis model ouers nie enis dit die rede hoekom jy hul vermy.

Dit breek my hart om te sien en hoor hoe mense hul ouers eenkant toe stoot.  Die persoon wie aan jou die lewe geskenk het, die persoon wat die rede vir jou bestaan is, is oorbodig.  Ons word almal oud en ek glo nogal aan die gesegde: “wat jy saai, sal jy maai.”


Daar word ook gese: “ Wees goed vir jou kinders, want hulle moet eendag jou ouetehuis kies…”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...