Sunday 29 September 2013

Deure

Eksodus 14 : 21  Moses het sy hand oor die see uitgesteek, en die Here het daardie hele nag die water met 'n sterk oostewind weggedryf, sodat die water oopgekloof en die see daar drooggelê is

Dr John Tibane vertel hoe hy eendag met sy sekretaresse reël om vroëer by die besigheid te ontmoet omdat hulle ‘n belangrike kontrak moet gereed kry vir ‘n kliënt.  Daar gekom besef hy dat sy sleutels by die huis lê.  Hy wag ongeduldig en 08h00 stap hy na die deur om ‘n nota vir haar te los dat hy daar was, maar nou sy sleutels by die huis gaan haal.  Tot sy verbasing hoor hy die telefoon lui en hoe sybinne antwoord. 

Die voorval was vir hom ‘n openbaring, want skielik het hy besef hoeveel keer hy al by toe deure in sy lewe omgedraai het, terwyl daardie deure bloot toe was, maar nie gesluit nie.  Dis ons besluit of ons die deur gaan oopmaak, al dan nie.

Nou die dag kom ek by die dokter, maar ek kan nie self die deur oopmaak nie, die ontvangsdame moet dit met ‘n knoppie van binne oopmaak.  Soms het ons iemand nodig om vir ons ‘n deur oop te maak, maar ons moet ten minste arriveer.

Ek was ook al onder die indruk dat ‘n winkel toe is, net om ‘n nota op die deur te lees ‘Closed on account of the weather’.  So die deur is eintlik oop, dis my besluit of ek hom gaan oopdruk.

Jy ken daardie deure by winkelsentrums wat begin draai as jy instap.  Die deur draai egter net as jy naderkom.  Ook hier is dit my besluit of ek gaan naderstaan of bly glo die deur ‘werk’ nie, net omdat hy nie draai as ek nie naby is nie.

Oor die jare ervaar ons hoe deure vir ons oop- en toegaan.  Ons doen aansoek vir ‘n pos, maar is nie suksesvol nie…  Ons het ons oog op ‘n huis / motor, maar die transaksie val deur die mat… ‘n Verhouding wat so goed begin het, loop dood…  Vriendskappe wat al jare lank bestaan, verwater nadat een party weggetrek het.  Die dood beroof ons van ‘n geliefde… 


Die vraag is net:  “Is daardie deure regtig toe?”  God het vir die Israeliete ‘n pad deur die see gemaak, so Hy sal verseker vir jou deure kan oopmaak.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...