Tuesday 24 September 2013

Die stryd teen vet

Filippense 3 : 13 …ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.
Ek geniet werklikheidsreekse soos Biggest Loser.  Elke deelnemer is ‘n inspirasie, want hulle het besef dat hul iets moet doen om hul situasie te verander.  As jy kyk hoeveel hul insit en die determinasie op hul gesigte sien, kan jy nie anders as om hul te bewonder nie.  Wanneer die individu uiteindelik hul doelgewig behaal het, is hul byna onherkenbaar en is dit ‘n ware transformasie,nie net van die uiterlike nie, maar ook die innerlike. 

Daar is redes hoekom hul gewig so handuit geruk het, maar daar is ook hartseer daarin om te sien hoe mense hul liggame verwaarloos het.  Hoe dit ookal sy, hulle het ‘n keerpunt bereik en werp alles in die stryd teen die vetmonster.  Met ‘n onlangse reeks was dit ook fantasties om te sien hoe hulle dit terugneem na hul gemeenskappe en ander daar help om gewig te verloor  - paying it forward. 

Wat my ook opval, is hoe gewig mense se selfbeeld affekteer.  Dis asof die ekstra gewig hul menswees gesteel het.  Wanneer hulle die stryd gewen het, is dit asof hul weer tot die samelewing toegelaat word en ‘aanvaarbaar’ is. 

Dalk voer jy ook ‘n stryd teen die skaal.  Dis ‘n lang en uitputtende, meesal eensame stryd, maar onthou net dat jy tot alles in staat is omdat God jou die krag vir die stryd sal gee.  Maak jou eenvoudig los van die ou jy en visualiseer die nuwe jy.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...