Thursday 5 September 2013

Vir wie werk jy?

Genesis 3 : 19:  In die die sweet van jou aangesig sal jy brood eet…

Tydens opstyging hoor ek twee vlugkelners met mekaar praat.  “Wanneer begin jou vakansie?” vra die een.  “Nog ‘n week.  Ek kan nie meer wag nie.  Man, ek wil vir ‘n hele maand nie ‘n vliegtuig sien nie – ek is moeg gevlieg…

Ek het ‘n seun wat daarvan droom om eendag ‘n vlieënier te word.  Hy praat heeldag en aldag daaroor, lees daaroor, droom daaroor.  As ek gevlieg het, wil hy alles van die vliegtuig weet.  Hierdie vlugkelner het seker ook sulke drome gehad?   Ek wil graag glo dat hy steeds van sy werk hou, maar net moeg is.  En ek glo daar is baie mense wat dink hul sal nooit ooit moeg word as hulle kan rondvlieg vir ‘n lewe nie.


Realiteit is dat die werksomgewing meer veeleisend as voorheen is.  Ons werk langer ure en daar is meer druk op ons as ooit tevore.  As jy vandag moeg is vir jou werk of dit sieldodend vind, dink weer terug aan die dag toe jy gehoor het dat jy die suksesvolle kandidaat is.  Onthou weer hoe opgewonde jy was en hoe jy na daardie eerste dag uitgesien het.  

Al waaroor ons beheer het, is hoe ons reageer op dit wat met ons gebeur.  Moenie toelaat dat die meule van die lewe jou geesdrif demp nie.  Buitendien, ons werk nie vir ‘n aardse baas nie, maar vir God.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...