Thursday 10 October 2013

As 1 Korintiërs 13 net vir Mammas geskryf was.....

Al sou mamma  die mooiste huis besit en die lekkerste etes vir ons voorberei,
maar dit nie met liefde doen nie,
dan is dit so waardeloos soos 'n  leë kastrol.

Al is mamma  die besigste mamma op die Beheerraad
en koop vir my eendag die  duurstesporttoerusting,
maar mamma het nie die tyd om my langs  die sportveld aan te spoor nie,
dan sal dit my niks baat  nie.

Al koop  mamma 'n kamer vol van die duurste opvoedkundige speelgoed
en  betaal sakke vol geld vir ekstra klasse,
maar mamma sit nie ook  self by my en speel of sukkel met die skoolwerk nie,
dan sal dit  my niks baat nie.

'n  Liefdevolle mamma is geduldig met my,
sy tel maar partykeer my  speelgoed en klere op.
'n Liefdevolle mamma is lankmoedig en  vriendelik,
sy laai haar motor maar somtyds vol kletsende,
bakleiende, swetende skoolkinders.

Mamma's  vergelyk nie hul kinders met ander kinders nie en is nie verwaand  oor prestasies nie.
Mamma's bedek skrape met liefde en pleisters  en glo in my,
hoop net die beste vir my en verdra die klaery en  kritiek.

My gewasde  en gestrykte wasgoed word weer vuil en 'n netjies huis weer  deurmekaar.......
maar 'n opregte drukkie en 'n intieme gesprek  sal vir altyd in my kinderhartjiebly.

Eendag sal  ons huis en sy binnekant tot niet gaan,
maar mamma en ons gesinse  siele sal ondersoek word.

Toe mamma  nog 'n jong meisie was,
was mamma gesteld op mamma se mooi  voorkoms en aardse besittings,
maar noudat mamma 'n MA is, het ons kinders die  belangrikste geword.
Een van die dae kyk mamma miskien vas in 'n  opstandige tienergesig,
maar eendag as ek groot geword het,
sal ek  die vrugte pluk van die LIEFDE wat mamma in my kleintyd gesaai het.

En nou bly,  AANDAG, GEDULD en LIEFDE, hierdie drie,
maar die  waardevolste hiervan is die onvoorwaardelike LIEFDE van 'n mamma!

(ontvang via epos)

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...